samedi 2 mars 2013

Sabbataï Tsevi y Don Quijote…

Tsevi i Don Kishote,

El mas emportante kon Tsevi es su komportamiento simboliko.
Lokura para algunos, inspirado para los otros.
Es muy klaro ke Tsevi esta aziendo simbolos para notifikar ke el  
mesianismo se deve konkretizar kon el "otro lado" i no arientro del judaismo solo.
Por eso la palavra Mashia se eskrive Mem Schin Yod Het.
La letra Het esta en 2 partes derecha i izkierda i ariba un tetcho.
El Maharal de Prag tambien no notifiko, ke "el malo" tiene su  
mision.
Por esto, Tsevi se kazo kon una prostituta para mostrar el "otro lado" de afuera kon el kual se deve unifikar. La "prostitua" es simbolo de la "naciones".
En Jerusalem, Tsvie estava en kavayo vestido de vedre… egzaktemante komo Diego de Miranda, en el Kishote, "el caballero de verde", "el de lo verde" komo dize Cervantes.
Komo si Tsevi estava senyalando ke se deve mirar al lado de Don Kishote…

Yo penso ke Tsevi estava senyalando a los judios de su tiempo ke ay  
un mesianismo i ke este mesianismo esta saliendo al "otro lado", en frente : su lokura, su inspirasion, su simbolismo esta del mismo tipo ke Don Kishote senalando ke el Mashia esta saliendo en el pais
del libro "en frente" y este pais es Sefarad.En vez de djuzgar el simbolismo de Tsevi, mozos devemos entenderlo como indikator de…
Don Kishote, Profeta de Israel… , 

Tsevi era el "imitador konkreto" del Kishote
… 
entonses komportamiento i imitador mesianiko.

Mas informe : este livro
Don Quichotte, Prophète d'Israel
Castellano :

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